سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات انتخاب مبلمان راحتی

به طور تقریب این روز ها نمی‌اقتدار منزل‌ای را سوای مبلمان تصور کرد. به کار گیری از اشکال مبلمان در فضای خانه ضمن زیبایی بخشیدن به دور و اطراف منجر راحتی و آسایش اشخاص میگردد. قالیشویی در مشهد بیشترین فرصت نشستن ما در خانه روی مبلمان راحتی می‌گذرد. به همین عامل تعیین مبلمان راحتی بایستی با آلرژی زیاد صورت بپذیرد. درین نوشته‌ی علمی از تارنما شایسته ترین قالیشویی طهران “قالیشویی عابدینی” با ما همپا باشید تا با نکات اساسی در تعیین مبلمان راحتی و مبل شویی این نوع مبلمان آشنا گردید.

برای گزینش مبلمان راحتی به چه نکاتی دقت کنیم؟

مبل‌های راحتی معمولا دارنده نشیمن قابل انعطاف و ریلکس و گروه‌های پهن میباشند و طول آن‌ها نسبت به مبل‌های دیگر کمتر میباشد. پارچه بیشتر از مواد دیگر در تشکیل داد مبلمان راحتی به عمل رفته میباشد بدین ترتیب هنگام مبل شویی می بایست توجه بخش اعظمی به خرج اعطا کرد. کارشناسان قالیشویی عابدینی، شایسته ترین قالیشویی طهران همواره پیش از شستشوی مبل به محصول و نوع آن دقت ویژه ای دارا هستند.

مبلمان راحتی در اشکال مختلفی مبنی بر نیاز اشخاص پیاده سازی و ساخت میگردند. کاناپه، مبل تخت‌خواب‌شو، مبل لاوسیت، مبل ال‌صورت و مبل‌های فانتزی و امروزی اشکال متفاوت مبلمان میباشند که در طرح‌های متعدد و با پارچه‌ها و رنگ‌های متعدد در بازار عرضه می گردند.

گزینش کاناپه در دکوراسیون خانه

کاناپه معمولا در پوسته دونفره و سه‌نفره پیاده سازی میگردد و نقش موثری در دکورا سیون اطراف دارااست. از کاناپه‌ها خلال منازل در فضای اداره ها، مطب پزشکان و دانش سرا‌ها به کارگیری می شود.

در‌صورتی‌که از کاناپه به طور تک در دکوراسیون خانه می خواهید به کار گیری نمائید آن را مقابل دیواری قرار دهید که رنگ یا این که شیت دیواری گوناگون از دیوارهای دیگر دارااست. در جلوی آن نیز میزی برای قرار دادن کاسه‌های پذیرایی، کتاب و… قرار دهید. از این شیوه یک فضای جداازهم در خانه صحیح می کنید.

مبلمان راحتی معمولا به طور ست هفت‌تکه دربرگیرنده یک کاناپه سه‌نفره، یک کاناپه دونفره و دو مبل تک میباشد. اشخاص با ذوق‌های گوناگون ممکن میباشد پارچه تک تک مبلمان را شبیه تعیین نمایند و یا این که از دو پارچه برای آن به کار گیری نمایند.

برای تعیین مبلمان راحتی به چه نکاتی دقت کنیم؟

اثر نوع پارچه بر شستشوی مبل

شاید مهم ترین نکته در گزینش مبلمان راحتی نوع پارچه به شغل رفته در آن باشد. ماندگاری و مقاومت پارچه سبب ساز میگردد قدمت موثر مبلمان زیاد گردد و شما تا تعدادی سال نیاز به ردوبدل پارچه مبل نداشته باشید. درصورتی که به صدق گزینش شوند، بعداز شستشوی مبل و مبل شویی آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

پارچه‌های مختلفی با محصول شانل، سلطنتی، مخمل و… و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت جنس کشورهای کشور ایران، چین و ترکیه در بازار وجود داراست. گزینش پارچه به طور کامل ذوق وسلیقه‌ای میباشد البته هرچه بافت پارچه متراکم‌خیس باشد چگونگی بهتری خواهد داشت.

اثر رنگ مبلمان در مبل شویی

رنگ مبلمان یکی‌از مولفه‌های اصلی و تاثیرگذار در ظواهر آن به حساب می آید. رنگ مبلمان بایستی با فرش، دیوارها، پرده و به طور کلی تزیینات خانه دارنده هماهنگی باشد. در تعیین رنگ مبلمان نوآوری به خرج دهید و از رنگ‌هایی که هارمونی ساخت و ساز می‌نمایند به کار گیری فرمائید. گالری‌های متفاوت چیدمان را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

 

یکی نکاتی که بایستی هنگام خرید مبلمان به آن دقت فرمایید پیوستگی یا این که غیر وابسته بودن بالشت‌های نشیمن میباشد. نشیمن پیوسته استحکام و ثبات بیشتری داراست و هیبت خویش را به راحتی از دست نمی‌دهد ولی مبل هایی که نشیمن آنان به طور بالشت جداشونده میباشد زودتر در گیر فرسایش میشوند. گرچه به جهت جداشدن ریلکس راه، امکان شستن راحت آن نیز وجود داراست.